مقاوم سازی بتن - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

تولید الیاف بتن - افزودنیهای بتن - عایق کاری استخر و ترمیم سازه های سیمانی و بتنی

مقاوم سازی بتن - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

تولید الیاف بتن - افزودنیهای بتن - عایق کاری استخر و ترمیم سازه های سیمانی و بتنی

مقاوم سازی بتن  - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

فروش الیاف بتن
تهیه و توزیع انواع مواد افزودنی بتن
فوق روان کننده بتن تبریز
کف سازی اپوکسی
کف سازی سوله صنعتی
عایق کاری سازه های بتن و سیمان
ضد یخ بتن تبریز
تبریز - خط ویژه : 04132801081

روش اجرای پودر سخت کننده بتن


 در مرحله اول باید دقت نمود که بتنی که بر روی آن باید پودر سخت کننده بتن استفاده شود از لحاظ طرح اختلاط بسیار مناسب بوده و آماده اجرای عملیات خشک پاشی پودر هاردنر بتن باشد .
 استاندارد ACI302_1 R_89 و ACI201_2RR77  جهت اجرای پودر سخت کننده بتن قبل از آغاز عملیات باید رعایت شود .
 میزان سیمان و اندازه روانی بتن باید کمترین حد استاندارد را داشته باشد یعنی در هر متر مکعب بتن حدود ۳۲۰ کیلو گرم سیمان استفاده شده باشد . و نسبت آب به سیمان حداکثر ۰.۵ حداقل ۰.۴ باشد و همچنین اسلامپ مناسب برای اجرای این عملیات ۷۵ میلی متر و مقاومت مطلوب حداقل ۳۱ نیوتن بر میلیمتر مربع باشد .
 هنگام اجرای پودر سخت کننده بتن باید دقت نمود که بتن دارای جدا شدگی و یا آب انداختگی نباشد و میزان هوای موجود در بتن باید کمتر از سه درصد باشد . در بتن هایی که میکروسیلیس در آنها استفاده شده است توجه به سایر نکات فنی الزامی است و باید زمان‌بندی دقیقی جهت اجرای کار  پیش بینی گردد .
 حداقل ضخامت بتن مورد نیاز برای استفاده از هاردنر بتن ۷ سانت می باشد . قبل از پاشیدن پودر هاردنر بتن سطح بتنی باید به توسط ماله چوبی تراز گردیده به صورتی که صیقلی نگردد و آب انداختگی بتن باید مرتفع گردد .
 پس از رعایت نکات بالا نسبت به پخش کردن پودر هاردنر بتن روی بتن تازه به ضخامت ۸ میلیمتر اقدام نمایید و توسط ماله چوبی کل پودر روی بتن به صورت مساوی پخش نمایید . حدود ۶۰ درصد از هر پاکت پودر سخت کننده بتن او را روی سر پخش نموده و تا زمان جذب کردن رطوبت بتن صبر کنید . هنگامی که رنگ پودر به صورت تیره درآمد بقیه مواد را اجرا کرده و با ماله چوبی تمام مواد را در روی بتن پخش نمایید . هنگامی که سطح به اندازه ای سخت شد که بتوانید روی آن بایستید و فقط جای فرورفتگی کفش در آن پدید باشد بقیه مواد را روی سطح پاشیده و با ماله پروانه ای اقدام به پرداخت و صاف کردن کل سطح نمایید . در جاهایی که لازم باشد می‌توانید از ماله فلزی دستی استفاده کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از پودر سخت کننده بتن تبریز با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

 

04132801081

04132846949

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی