مقاوم سازی بتن - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

تولید الیاف بتن - افزودنیهای بتن - عایق کاری استخر و ترمیم سازه های سیمانی و بتنی

مقاوم سازی بتن - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

تولید الیاف بتن - افزودنیهای بتن - عایق کاری استخر و ترمیم سازه های سیمانی و بتنی

مقاوم سازی بتن  - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

فروش الیاف بتن
تهیه و توزیع انواع مواد افزودنی بتن
فوق روان کننده بتن تبریز
کف سازی اپوکسی
کف سازی سوله صنعتی
عایق کاری سازه های بتن و سیمان
ضد یخ بتن تبریز
تبریز - خط ویژه : 04132801081

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اجاره موتور برق در تبریز 

اجاره دیزل ژنراتور در تبریز 

اجاره موتور ژنراتور گازسوز در تبریز 

اجاره کمپرسور سندبلاست در تبریز 

اجاره ماله پروانه ای در تبریز 

مدیریت فنی : ۰۹۱۹۸۵۶۱۷۵۰

اجاره موتور برق تبریز

  • شرکت همارا صنعت

اجاره دیزل ژنراتور تبریز

اجاره انواع دیزل ژنراتور و موتور ژنراتور گازسوز و موتور برق در تبریز

اجاره دیزل ژنراتور تبریز با کارایی و راندمان بالا و صدای کم مجهز به ساینسر

دیزل ژنراتور ۹۱۱ و پرکینز در تبریز 

اجاره دیزل ژنراتور تبریز برای مصارف تامین انرژی در پروژه های عمرانی 

اجاره دیزل ژنراتور تبریز

  • شرکت همارا صنعت

الیاف PP بتن 

الیاف PP بتن یکی از الیاف پرمصرف در حوزه بتن میباشد که بیشتر در کفسازی های بتنی مورد مصرف قرار میگیرد . الیاف pp با توجه به مکانیک خاصی که دارد باعث میشود که از ترکهای سطحی روی بتن جلوگیری بعمل آید . مقدار مصرف الیاف PP در بتن بسیار کم میباشد و حدود یک و نیم کیلو از الیاف pp بتن برای هر متر مکعب بتن کفایت مینماید . الیاف PP بتن را میتوان هنگام میکس کردن ملات بتنی در میکسر اضافه نمود . استفاده از محصول فوق روان کننده بتن تبریز هنگام استفاده از الیاف بتن pp توصیه میگردد چرا که باعث پراکندگی منظم الیاف PP در بتن میگردد . الیاف PP بتن از پلی پروپیلن ساخته میشود و در اندازه های مختلف مورد مصرف قرار میگیرد . در ژل میکروسیلیس بتن تبریز از الیاف PP بتن استفاده میشود که علاوه بر حفظ خواص مکانیکی بتن موجب افزایش مقاومت بتن و جلوگیری از ایجاد ترک در بتن میگردد .

الیاف PP در بتن 

  • شرکت همارا صنعت

فروش کاشی خام سفالی

کاشی خام سفالی یا کاشی سفالی خام را میتوان توسط لعاب میناکاری کاشی طراحی نموده و جهت استفاده در استخرهای لوکس ویلایی و خانگی مورد استفاده قرار داد . کاشی سفالی خام در ابعاد و اندازه ها و اشکال مختلفی تولید میگردند که با توجه به سبک استفاده از آن میتوان هر نوع شکل و اندازه ای را برای تولید کاشی سفالی خام اجرا نمود . کاشی استخری را که توسط کاشی سفالی خام ساخته میشود توسط چسب کاشی در تبریز مورد استفاده قرار میدهند . چسبندگی کاشی سفالی خام به چسب کاشی در تبریز و سیمان بدنه استخر بسیار بالا میباشد . کاشی سفالی خام را میتوان توسط مواد آب بندی و عایق پوشش داد تا علاوه بر عدم جذب آب موجب آب بندی استخر نیز گردد . 

جهت اطلاع از سایر تولیدات مشابه و انواع کاشی خام سفالی روی عکس زیر یا لینک زیر کلیک نمائید .

صفحه اصلی سایت کاشی خام سفالی

 

  • شرکت همارا صنعت

خرید کاشی سفالی خام 

خرید انواع کاشی سفالی و کاشی سنتی در مجموعه تولیدی هنری خشتِ اول

مجموعه تولیدی خشتِ اول با دارا بودن پتانسیل های تولید انواع کاشی سفالی و کاشی های سنتی لعاب دار و بدون لعاب آماده ارائه خدمات به علاقمندان میباشد. 

فروش انواع لعاب میناکاری شرکت zetex و kimiks برای میناکاری روی ظروف سفالی و سرامیکی 

انواع کاشی های سفالی خام در اندازه های ۵×۵ و ۷×۷ و ۱۰×۱۰ و هر اندازه ای که بق سفارش مشتری دریافت شود . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر یا روی تصویر پایین کلیک کنید 

http://kheshtaval.blog.ir

خرید کاشی سفالی خام

  • شرکت همارا صنعت

رفع نشتی استخر

برای رفع نشتی استخر و حل مشکل کم کردن آب استخر میتوان از روشهای مختلفی استفاده نمود . تزریق فوم پلی اورتان و ماستیک پلی اورتان و استفاده از مواد آب بندی استخر که جهت حل مشکل نشتی استخر میباشند بسیار موثر و کارآمد میباشد . مشکل نشتی استخر یکی از عارضه هایی است که اگر در مراحل اولیه بر طرف نشود در آینده میتواند به ساختار استخر صدمات جبران ناپذیری وارد کند . رفع نشتی استخر در مراحل اولیه با هزینه کم ولی در صورت اثر گذاری تخریب کننده با هزینه های بسیار زیادی همراه است . 

این مطلب در حال تکمیل شدن است.....

  • شرکت همارا صنعت

فوق روان کننده بتن زودگیر
 یکی از موثرترین و کارآمدترین افزودنی های بتن فوق روان کننده بتن می باشد . در این میان فوق روان کننده بتن بر پایه پلی نفتالین سولفونات است که در فرمول آن از شتاب دهنده های شیمیایی استفاده شده است جهت ایجاد حالت روانی در بتن و پایین آوردن میزان آب بتن و همچنین افزایش چشمگیر زمان گیرایش اولیه بتن و بالا بردن مقاومت اولیه و نهایی آن فوق روان کننده بتن زودگیر استفاده می شود.  استفاده از این مواد علاوه بر این که اثرات منفی تاخیر گیرایش در دمای کم را پایین می آورد می‌تواند باعث ایجاد مقاومت بسیار بالا در بتن نهایی گردد . فوق روان کننده بتن زود گیر را می توان در شرایط سرد آب و هوایی و اقلیم های سرد و خشک جهت حفظ حالت اولیه بتن و و گیرایش سریع آن استفاده نمود . فوق روان کننده بتن زودگیر علاوه بر اینکه میزان آب را در بتن بسیار پایین تر از حد معمول می آورد باعث سریع تر شدن ویرایش اولیه بتن با مقاومت نهایی آن می گردد . هنگامی که آب بتن کم باشد در نتیجه رطوبت کمتری برای یخ زدن در بتن وجود خواهد داشت روان کننده بتن می تواند با پایین آوردن نسبت آب به سیمان کارپذیری بتن را در حدود بالایی مهار نماید . در صورتی که اقدامات لازم جهت جلوگیری از یخ زدگی بتن در اقلیم های سرد و خشک انجام نگردد ترک های داخلی بتن موجب تخریب بتن خواهد شد که این ترک ها در سطح بتن قابل رویت نمی باشند ولی در نهایت منجر به تغییرات ویژه‌ای در مشخصات و کارایی بتن می گردد و باعث کاهش مدول الاستیسیته دینامیکی بتن خواهد شد . استفاده از فوق روان کننده بتن زودگیر در شرایط آب و هوای سرد باعث می شود که هنگام بتن ریزی بتن یخ نزند ولی هیچگاه نمی توان اطمینان کرد که پس از بتن ریزی اثرات یخ زدن در بتن مشخص نگردد . رعایت استانداردها و آیین نامه های عمل آوری بتن پس از بتن ریزی در شرایط آب و هوایی سرد و یخبندان جهت جلوگیری از یخ زدن بتن موثر است . تاثیر فوق روان کننده بتن زودگیر با افزایش سرعت هیدراتاسیون و ایجاد گرما در بتن در شرایط اولیه موجب عدم یخ زدگی در بتن خواهد شد.

 

  • شرکت همارا صنعت

رنگ استخری نیپون


رنگ استخری نیپون که بر پایه حلال های اکریلیکی و رزینی تولید می شود یکی از بهترین رنگ استخری موجود در بازار می باشد که جهت رنگ آمیزی استخر و آب بندی استخر از آن استفاده می شود . پایه آب بودن رنگ استخری نیپون باعث می شود که هیچ گونه حساسیت پوستی برای مصرف کننده به وجود نیاید به همین دلیل جزوه رنگ های بسیار مورد علاقه مصرف کنندگان جهت رنگ آمیزی استخر کودکان می باشد. آب بندی استخر توسط رنگ استخری پایه آب روی نرمه سیمانی قابل اجرا و امکان پذیر است .

آب بندی استخر توسط رنگ استخری نیپون پایه آب بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد . باید دقت شود که در استخر هایی که ارتفاع آبگیری آنها بیش از ۲ متر می باشد باید از عایق پلیمری دو جزیی استفاده شود ولی در استخرهایی که ارتفاع آب‌گیری آنها کمتر از ۲ متر است میتوان از رنگ استخری نیپون به عنوان مواد آب بندی رنگ استخری استفاده نمود .

رنگ استخری نیپون در بسته بندی های چهار کیلویی و بیست کیلویی و یا به سفارش مشتری قابل عرضه می باشد . رنگ استخری نیپون در مقابل اشعه نور خورشید و سرما و گرمای بسیار زیاد مقاوم می باشند و میتواند فشار هیدرولیکی دو مگا پاسکال را به راحتی تحمل نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رنگ استخری نیپون و انواع رنگ های استخری مواد آب بندی استخر با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید .

 

  • شرکت همارا صنعت