مقاوم سازی بتن - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

تولید الیاف بتن - افزودنیهای بتن - عایق کاری استخر و ترمیم سازه های سیمانی و بتنی

مقاوم سازی بتن - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

تولید الیاف بتن - افزودنیهای بتن - عایق کاری استخر و ترمیم سازه های سیمانی و بتنی

مقاوم سازی بتن  - افزودنی های بتن - فروش الیاف بتن

فروش الیاف بتن
تهیه و توزیع انواع مواد افزودنی بتن
فوق روان کننده بتن تبریز
کف سازی اپوکسی
کف سازی سوله صنعتی
عایق کاری سازه های بتن و سیمان
ضد یخ بتن تبریز
تبریز - خط ویژه : 04132801081

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت ها در ساخت سازه های فولادی تثبیت آنها می باشد این تثبیت روی بیس پلیت های فونداسیون انجام میشود در نصب بیس پلیت روی فونداسیون باید دقت نمود ضریب خطا حدود صفر باشد و کلیه مسائل فنی مورد بررسی قرار گیرد با توجه به عدم مقاومت کافیه بتن در زیر بیس پلیت ها که بر اثر از دست دادن آب خاصیت جمع شدگی پیدا می کند از گروت پایه سیمانی استفاده می شود گروت پایه سیمانی تبریز با خاصیت انبساطی بسیار بالا علاوه بر پر کردن کامل زیر بیس پلیت  و عدم انقباض در تثبیت صفحات تکیه گاه ها یکی از بهترین گزینه ها می باشد گروت پایه سیمانی تبریز نسبت به سایر ملات ها کارایی بسیار بالاتری داشته و جهت پر نمودن مقاطع در گروت ریزی حالت خمیری بسیار مناسبی دارد مضافاً اینکه در تقابل تغییرات دمایی بسیار مقاوم می باشد .  فروش گروت سیمانی تبریز در شهر تبریز دارای سرویس رایگان می باشد و با تماس با دفتر مرکزی  پس از انجام امور مالی گروت سیمانی تبریز را در محل پروژه تحویل بگیرید 

 

  • شرکت همارا صنعت

 موارد مصرف ضد یخ بتن

ضد یخ بتن تبریز یکی از محصولات پر کاربرد این مجموعه میباشد که در فصل زمستان مورد استفاده پیمانکاران بتن ریز قرار میگیرد . ضد یخ بتن تبریز که بدون کلراید میباشد در بتن ریزی های حساس و حجیم که نهایت دقت در بتن ریزی باید رعایت شود مورد استفاده قرار می گیرد . عدم وجود کلراید در ضد یخ بتن تبریز باعث جلوگیری از اکسیده شدن آرماتور گردیده زمان گیرایش اولیه بتن را کاهش میدهد و ضمناً حرارت بتن را در مرحله هیدراتاسیون بتن افزایش می دهد تا بتن مقاومت و گیرایش اولیه خود را با نحوه احسن طی کند . بتن تبریز افتخار دارد ضد یخ بتن تبریز را که در آزمایشگاه های بتن نتیجه مناسبی دریافت نموده است را به بازار مصرف معرفی نماید و با توجه به ارزش گذاری به مشتری و سیاست فروش این مجموعه مقرر گردیده است سرویس رایگان تحویل سر پروژه جهت محصول ضد یخ بتن تبریز در سه ماه آخر سال برای خریداران این محصول اجرا گردد . خریداران محترم می توانند پس از ثبت سفارش خود و ارائه اسناد مالی به حسابداری این شرکت آدرس محل پروژه را در شهر تبریز مشخص نموده و ضد یخ بتن تبریز را در اسرع وقت تحویل گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه فروش ضد یخ بتن تبریز با دفتر مرکزی این مجموعه در ارتباط باشید  شماره تماس دفتر مرکزی فروش 04132846949

  • شرکت همارا صنعت

ضد یخ بتن تبریز انواع و اقسام متفاوتی دارد که با مراجعه به دفاتر فروش بتن تبریز میتوانید از انواع آن و کاربرد آنها مطلع شوید . 

سرویس رایگان تحویل ضد یخ بتن تبریز در محدوده شهر تبریز برای خریداران ضد یخ بتن تبریز فعال میباشد و در اسرع وقت تحویل مشتری خواهد شد . برای کسب اطلاعات تکمیلی با واحد فروش ضد یخ بتن تبریز تماس حاصل فرمائید. 

۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹ تلفن سفارشات و هماهنگی 

  • شرکت همارا صنعت

فروش گروت سیمانی تبریز 

انواع گروت پایه سیمانی در تبریز

انواع گروت پایه اپوکسی در تبریز

گروت سیمانی منبسط شونده در تبریز مخصوص خطوط انتقال برق و مخابرات و ابنیه

گروت های تخصصی شرکت های آلمانی و انگلیسی 

سرویس رایگان فروش گروت سیمانی در تبریز 

۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

  • شرکت همارا صنعت

فروش گروت سیمانی تبریز 

فروش گروت پایه سیمان در تبریز

فروش گروت اپوکسی در تبریز 

فروش گروت پایه اپوکسی در تبریز 

  • شرکت همارا صنعت

فروش ضد یخ بتن تبریز به قیمت همکاری برای همکاران و مصالح فروشان تبریز 

حاشیه سود قیمت ضد یخ بتن تبریز جهت همکاری بسیار مساعد بوده و زمینه همکاری بیشتر در سایر افزودنی های بتن از جمله فوق روان کننده بتن تبریز را فراهم مینماید . شایان ذکر است که سرویس تحویل رایگان ضد یخ بتن تبریز و فوق روان کننده بتن تبریز در سه ماهه آخر سال رایگان میباشد . برای بهره مندی از این فرصت استثنایی با واحد فروش ضد یخ بتن تبریز و فوق روان کننده بتن تبریز در ارتباط باشید . 

دفتر فروش            ۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

  • شرکت همارا صنعت

 ضد یخ بتن تبریز
 ضد یخ بتن تبریز بدون کلراید مخصوص بتن ریزی های در هوای سرد با برودت منفی ۲۰ درجه می باشد.
 ضد یخ بتن تبریز که درصد استفاده آن یک درصد وزن سیمان میباشد محصولی بی خطر و اقتصادی است که در حالت مایع برای تولید بتنهای مخصوص بتن ریزی در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد . ضد یخ بتن تبریز در یخبندان های جزئی در طی روز و دوره انتظار یخبندان در شب و دوره انتظار سرمای متناوب و در زمانی که بتن ریزی در شرایط عادی ممکن نباشد مصرف دارد .  استفاده از ضد یخ بتن تبریز موجب افزایش کارایی بتن بدون افزایش مقدار آب و افزایش حرارت بتن هنگام هیدراتاسیون بتن میشود .  علت اینکه در ضد یخ بتن تبریز از کلراید استفاده نشده است به هیچ عنوان به آرماتور بندی بتن آسیب نمی رساند و موجب بهبود مقاومت بتن می گردد .  دقت نمایید که ضد یخ بتن تبریز را ابتدا با آب مصرفی مخلوط نموده و سپس به مصالح خشک اضافه شود .  دمای بتن مورد استفاده هنگام استفاده از ضد یخ بتن حداقل باید بالاتر از  دمای انجماد باشد .  ضد یخ بتن تبریز در شهر تبریز با سرویس رایگان در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد .

  • شرکت همارا صنعت

 ضد یخ بتن تبریز
 با توجه به اقلیم سرد و خشک استان آذربایجان شرقی نیاز به مصرف نوعی ضد یخ بتن که بتواند در سرما و یخبندان هنگام بتن ریزی اجازه یخ‌زدگی به بتن را ندهد ضروری می باشد .  ضد یخ بتن موجود در بازار  اکثرا دارای استاندارد مورد نیاز نبوده برای مصرف کنندگان مشکلات متعددی خواهند داشت .  ضد یخ بتن تبریز علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی دارای کلر نیز نمی باشد و منجر به اکسیداسیون آرماتور در بتن نیز نمی گردد .  ضد یخ بتن تبریز علاوه بر کیفیت بالایی که دارد گیرایش بتن را در لحظات اولیه بهبود بخشیده و موجب تسریع در گرایش اولیه  بتن می گردد .  خریداران محترم ضد یخ بتن در تبریز می توانند سفارش خود را به صورت کاملا رایگان محل پروژه دریافت نمایند .  اطلاع از مسائل فنی و نحوه دریافت ضد یخ تبریز در محل پروژه با کارشناسان واحد فروش ضد یخ تبریز ارتباط باشید . 

شماره دفتر مرکزی مشاوره های بتن و ضد یخ بتن تبریز ۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

 

  • شرکت همارا صنعت

بتن ذاتا نیازمند روانسازی است که بتواند ذره های اجزای سیمان را به حداقل برساند و از سوی دیگر ذرات سازنده سیمان را در سرتاسر مخلوط بطور یکنواخت پراکنده کند . افزودنیهای فوق روان کننده بتن تبریز می توانند ،‌خاصیت دافعه الکترواستاتیکی همانند خواصی که در فوق روان کننده بتن تبریز پایه نفتالین یا فوق روان کننده پایه لیگنوسولفونات یا فوق روان کننده بتن تبریز پایه ملامین دیده می شود و یا با خاصیت الکترواستاتیکی ایجاد ممانعت فضایی که در پلی کربوکسیلات اترها وجود دارد مانع چسبیدن ذرات سیمان به یکدیگر شده و به این ترتیب نیاز سیمان به آب را به حداقل می رساند . فوق روان کننده کربوکسیلاتی به دلیل قابلیت بالای خود در کاهش آب در جهت تهیه و تولید سیمان با مقاومت بالا ، سیالیت بالا و ایجاد قابلیت خود تراکمی در سیمان در کانون توجه مجریان محترم است . با توجه به خواص مذکور که مصرف فوق روان کننده بتن تبریز کربوکسیلاتی برای بتن ایجاد می کند در نتیجه شاهد افزایش دوام و عمر مفید سازه های بتنی خواهیم بود . از ویژگیهای فوق روان ساز کربوکسیلاتی نسبت به سایر فوق روان کننده های بتن تبریز موجود توانایی بالای فوق روان ساز کربوکسیلاتی در افزایش دوام و عمر مفید سازه بتنی است که در نتیجه حمل بتن در مسافتهای طولانی را ممکن خواهد نمود . ابر روان کننده کربوکسیلاتی با توجه به بنیان شیمیایی خود هیچگونه اثر نامطلوب بر زمان گیرش و دیگر خواص و ویژگیهای بتن نخواهد داشت . به دلیل کاهش شدیدآب که در نتیجه مصرف فوق روان کننده کربوکسیلاتی در بتن بوجود خواهد آمد . گزینه مناسبی برای مناطق آب و هوایی معتدل و گرمسیر و کارخانجات بتن پیش ساخته است . فوق روان کننده بتن تبریز کربوکسیلاتی نسبت به سایر افزودنیهای روان کننده بتن تبریز مشابه خود قدرت بالاتری در روان سازی بتن دارد و به این دلیل نسبت مصرف آن نسبت به سایر روانسازهای بتن بسیار کمتر می باشد و در نتیجه صرفه بیشتری از نظر اقتصادی نسبت به سایر روشهای مرسوم خواهد داشت .

با ما تماس بگیرید ۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

فروش فوق روان کننده در تبریز ۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

 

  • شرکت همارا صنعت

افزودنی بتن ابر روان کننده بتن تبریز کربوکسیلاتی یا فوق روان کننده کربوکسیلاتی محصولی کارآمد و منحصر به فرد بر پایه پلی کربوکسیلات اتر می باشد . فوق روان کننده پلی کربوکسیلاتی در بتن کاهنده شدید آب اختلاط بتن می باشد و پخش شدن ذرات سیمان را بهبود می بخشد .مصرف فوق روان کننده بتن تبریز کربوکسیلاتی مواکداً به الزامات ساختن بتن های ویژه ( خود ترازشونده و خود متراکم شونده ) و بتن هایی که الزامات آیین نامه ای آن به حداقل رساندن نسبت آب به سیمان باشد و یا در شرایط خاص که افت اسلامپ یا دیگر مواد روان ساز قابل جبرانی نباشد تاکید شده است . افزودنیهای روان ساز کربوکسیلاتی قادر به کاهش آب بتن تا 30٪‌ می باشند و به دنبال آن منافذ موئینه بتن را کاهش داده و جذب آب و نفوذپذیری بتن را کمتر می کنند و استحکام مقاومتی بتن را بالا می برند . برای سفارش و استفاده از سرویس تحویل رایگان فوق روان کننده بتن در تبریز با دفتر مرکزی در ارتباط باشید .

۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

  • شرکت همارا صنعت